Darila – Top 7 personaliziranih daril za vse priložnosti
Darila povezujejo – Le kdo ne mara daril?
Obdarovanje je stara tradicija. Ljudje smo družabna bitja, ki uživamo v družbi drug drugega in z obdarovanjem izražamo čustva in naklonjenost. Ne glede na to, ali gre za izraz prave ljubezni, zahvale za dobro opravljeno delo ali zgolj za izkaz prijateljstva, morda poslovnega odnosa, je obdarovanje nekako zasidrano v naš DNK. Je ena najstarejših človekovih dejavnosti. Tudi v primitivnih kulturah jamskih ljudi je bilo obdarovanje pogosto. Toda kako izbrati primerno darilo, ki bo izražalo našo zahvalo, poglobilo odnos, imelo uporabno vrednost, hkrati pa zrcalilo sporočilo naše blagovne znamke.
Ali ste se kdaj vprašali, kaj je tisto »lepilo«, ki drži ljudi skupaj in ki omogoča nadaljnji obstoj naše vrste? Verjetno bi vas večina najprej pomislila na primitivni nagon po ohranjanju vrste z razmnoževanjem. Pa vendar bi se motili.
Darila povezujejo in utrjujejo poslovni odnos
Najbolj primarna težnja vseh ljudi je povezovanje. Na neki podzavestni ravni se namreč zavedamo, da človek kot posameznik sam ne more preživeti.
Samo pomislite na Toma Hanksa v filmu Brodolom, ki preživi letalsko nesrečo in pristane na samotnem otoku. Kljub temu, da se skozi čas nauči odlično poskrbeti za zavetje in hrano, si izdela Wilsona iz odbojkarske žoge, ki mu nadomesti človeško družbo in je pripravljen svoje življenje postaviti na kocko, ko odpluje z ročno izdelanim splavom, da bi ponovno prišel nazaj med ljudi, ki jih ljubi.
Seveda pa se ljudje nismo sposobni povezati z neomejenim številom ljudi, kljub temu, da jih skozi življenje srečamo ali spoznamo veliko število. Število ljudi, s katerimi je posameznik sposoben ohranjati pristne socialne stike, se giblje okoli številke 150. Če odnosov ne vzdržujemo, se število skozi čas manjša. Poleg drugih načinov za ohranjanje odnosov je eden izmed bolj vidnih in pomembnih zagotovo tudi obdarovanje.
V primeru obdarovanja med poslovnimi partnerji ne govorimo o deljenju daril vsepovprek, ampak s poslovnimi darili izkažemo pozornost poslovnim partnerjem, s katerimi smo v preteklosti dobro poslovno sodelovali in za katere upamo, da bo poslovno sodelovanje tudi v prihodnosti vsaj tako dobro, ali še boljše. Naš namen je, da s personaliziranim poslovnim darilom poslovni odnos celo izboljšamo. Le kdo ne mara daril?
Kako izbrati dobro poslovno darilo?
Kljub temu, da imate od poslovnega odnosa verjetno neko korist, morate na poslovnega partnerja gledati tudi kot na človeka s svojimi željami in potrebami. Zato lahko z ustreznim poslovnim darilom, ki izkazuje vašo osebno noto in čas, namenjen izbiri darila dodatno počasti obdarovanega poslovnega partnerja, s katerim boste zaradi dobro izbranega darila vzpostavili odnos, ki bo presegel striktno poslovnega, ampak vaju bo zbližal kot človeka.
Ker pa po večini svojih poslovnih partnerjev ne poznamo tako zelo dobro, so stilska, ročno izdelana in unikatna darila tista, ki bodo poslovnemu partnerju dala občutek, da ste se zanj bili pripravljeni še posebej potruditi, da vam je vajin odnos pomemben in da ga cenite, tako kot poslovneža, kot človeka.
Ko razmišljate o vrsti poslovnega darila, se poskušajte postaviti v vlogo tistega, ki bo darilo prejel. Razmislite o tem, kako bi se počutili sami, če bi od svojega poslovnega partnerja prejeli poslovno darilo, ki izhaja iz masovne serijske proizvodnje, in kakšni bi bili vaši občutki ob prejemu poslovnega darila, ki bi bilo stilsko, unikatno, izdelano posebej za vas. Pri Literas kaligrafija poskrbijo, da vas bodo vaši poslovni partnerji cenili kot človeka, ki ve, kako se zadevi streže.
Literas kaligrafija poskrbi za čisto posebna in drugačna poslovna darila. Ročno kaligrafsko gravirano sporočilo na prestižni steklenici ali parfumu je čudovito darilo. Lahko si omislite personalizirano sporočilo, ki bo posebej za vas izpisano ročno z izbrano kaligrafsko pisavo. Poslovna darila s kaligrafijo so tako nekaj posebnega. Personalizacija in unikatnost se poda tudi običajnim predmetom, ki jo z nekaj kreativnosti spremenijo v pravi zaklad.
Unikatno poslovno darilo, ki bo navdihnilo
Navdušujoča sporočila so lahko v obliki motivacijskega citata ali personaliziranega sporočila na steklenici prestižne pijače, parfumu ali na steklenički za vodo. Sporočilo je popolnoma ročno gravirano. Graviranje je nato poudarjeno s posebno obstojno pasto v zlati ali srebrni pasti. Kako nastane personalizirana ročno gravirana steklenica, si lahko ogledate tukaj.
Personalizirano poslovno darilo, ki bo cenjeno
Poslovna obdarovanja zajemajo obdarovanje zaposlenih, poslovnih partnerjev, rednih in potencialnih strank vašega podjetja. Darila so običajno fizični predmeti z logotipom ali sloganom podjetja in ustvarijo takojšnje presenečenje, navdušenje in pozitivno čustveno reakcijo.
Darilo daje vašemu podjetju tudi dolgoročno ponavljajočo se izpostavljenost vtisu, saj uporabniki večkrat vidijo vašo logotip vašega podjetja.
Vaši zaposleni so vaše bogastvo in kapital. Spoštovali bodo, če jim pokažete, da je njihov prispevek opažen, in da pomembno prispevajo k uspešnosti podjetja. Le takšni zaposleni bodo predani svoji službi in uspešni doprinašali k razvoju in doseganju ciljev podjetja, kjer preživijo dobršen del svojih delovnih dni. Poslovno obdarovanje zaposlenih daje občutek vrednosti in občutek, da s svojim delom dodajajo pomemben košček v mozaik uspešnosti podjetja. Poskrbite zanje z velikodušnim in srčnim pristopom do poslovnega obdarovanja.
Svoje zaposlene lahko obdarite za božič in skozi vse leto, gotovo pa bo majhna pozornost za njihov rojstni dan dodala češnjo na vrhu torte. Z ročno izpisanim rojstnodnevnim voščilom za rojstni dan, ki ga lahko naročite pri Literas kaligrafija, boste zaposlenemu sporočili, da je njegov posebni dan v letu pomemben tudi vam.
Razlogi za obdarovanje
Razlogov za poslovno obdarovanje je več. Izkušnjo obdarovanja lahko razširite tudi na družine svojih zaposlenih in poslovnih partnerjev. Darila je primerno podarjati ob različnih priložnostih:
- darila za rojstni dan,
- darila ob različnih praznikih,
- ob osebnih dosežkih, kot je rojstvo novega družinskega člana,
- poklicni dosežki, kot je pridobitev izobrazbe ali napredovanje,
- darila strankam za zvestobo,
- darila dobrodošlice za novozaposlene ali nove stranke,
- darila za obletnice podjetja ali jubilejne nagrade zaposlenim.
7 odličnih idej za obdarovanje
- Prestižna steklenica vina ali žgane pijače po okusu poslovnega partnerja z dodanim ročno graviranim sporočilom.
- Eleganten parfum z ročno graviranim sporočilom za poslovne partnerje, kot tudi za zaposlene,
- Personalizirano kaligrafsko sporočilo ob posebnem dogodku poslovnega partnerja ali zaposlenega.
- Izpis imena obdarovanca v obliki mandale z moderno digitalno kaligrafijo.
- Kaligrafsko izpisano besedilo Zdravljice ali drugega besedila v velikosti A4 ali A3 in dodano darilno škatlo po izbiri.
- Bombažna vrečka kaligrafijo.
- Steklenička ali termoska za vodo z gravirno kaligrafijo.
Osebna sporočila k poslovnim darilom
Pri Literas kaligrafija izdelujejo tudi kaligrafske izpise zahval, pesmi, daljših besedil, motivacijskih misli in citate znanih oseb. Tudi kadar imate darila že izbrana vam le-ta lahko dodatno personaliziramo z ročnim graviranjem ali z ročno, kaligrafsko izpisanim sporočilom v izbrani kaligrafski pisavi. Tako unikatno oblikovano in z ljubeznijo napisano sporočilo bo navdušilo vaše zaposlene in poslovne partnerje ali stranke.
Vzpostavitev in negovanje močnega odnosa z vašo blagovno znamko ali podjetjem vključuje številne dejavnike. Zahvala v obliki darila je izjemno močna, še posebej, če je nepričakovana. V vsakdanjem življenju se pogosto pozabimo zahvaliti in velikokrat stranke jemljemo kot samoumevne in le kot na transakcijo.
S svojimi zaposlenimi in strankami ravnajte enako kot s svojimi bližnjimi. Presenetite jih, zahvalite se jim z darilom, ki pove, da cenite njihovo lojalnost.
Ko začnemo izbirati izdelke, ki so primerni za darilo najprej pomislimo na skodelice, pisala, rokovnike, ali darilne gurmanske košare, kakšen kozarec ali vinsko steklenico in nekaj sladkega. Vsekakor je pomembno, da je v središču pozornosti oseba, ki bo darilo prejela, zato darila prilagodimo glede na to, kdo je obdarovanec.
Kako podarjamo poslovna darila
»Način podarjanja je vreden več od samega darila.« (P. Cornellie)
Pri poslovnem obdarovanju je bistvenega pomena razumevanje kulture in običajev posamezne države, kadar poslujemo s tujimi poslovnimi partnerji. Poglejmo nekaj primerov poslovnega bontona pri obdarovanju v tujini.
Švedska
Na Švedskem darila pogosto dajejo ob sklenitvi posla, redko pa ob prvem srečanju. Vljudno je počakati, da vam gostitelj najprej izroči darilo. Izogibajte se belih lilij, krizantem ali rdečih vrtnic ter predmetov ki so na voljo v švedskih trgovinah.
Kitajska
Obdarovanje na Kitajskem je tradicionalen način izkazovanja spoštovanja, hvaležnosti in prijaznosti in se običajno vrača. Pomen darila je na splošno pomembnejši od darila samega in darila iz domovine obiskovalca so vedno dobro sprejeta. Medtem ko so alkohol in tobačni izdelki priljubljeni, se je treba izogibati uram, hruškam in dežnikom, saj jih povezujejo s smrtjo ali razpadom zvez.
Japonska
Dajanje daril na Japonskem je skromno. Darila naj bodo zavita (izogibajte se trakov ali svetlečega papirja) in diskretno skrita v vrečko. Dati jih je treba zasebno, ob koncu obiska. Darila je treba podarjati in sprejemati z obema rokama, z izrazom “tsumaranai mon” (“dolgočasna ali nezanimiva stvar”). Vljudno je dvakrat zavrniti darilo, preden ga sprejmete.
Romunija
Za poslovno srečanje v Romuniji, je vljudno prinesti majhno darilo iz svoje domovine. Darila se odprejo takoj. Poslovneže pogosto povabijo tudi domov, kjer je običaj, da prinese darilo v obliki čokolade ali vina.
Rusija
V Rusiji se izmenjujejo kakovostna darila, kot so čokolade, eksotično sadje, kava, čaj in rože. Podaritev vodke velja za žalitev. Darila ne smejo biti zavita in jih je treba podariti z golimi rokami. Gostitelj bo darilo verjetno zavrnil, preden ga sprejme.
Poslovna komunikacija je vsekakor lažja, če se pred obiskom tujih poslovnih partnerjev seznanite s poslovnim bontonom države in jezikom.